Аналітична довідка  про роботу із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення Олександрівської райдержадміністрації

за  2016 рік

 

Відповідно до вимог діючого законодавства робота по розгляду звернень громадян на протязі  2016 року була направлена  на забезпечення своєчасного та всебічного розгляду звернень громадян, що надійшли від мешканців Олександрівського району.

Забезпечено перегляд затвердження графіків особистого та виїзного прийомів громадян керівництвом управління праці з урахуванням вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та публікацію у засобах  масової інформації.

Проведений аналіз розгляду  звернень громадян свідчить про те, що  протягом звітного періоду до управління праці звернулося 260 громадян  ( за   2013 рік – 251 громадян), що на  10,3відсотків більше  ніж у 2013р.

Письмово до управління надійшло 27 звернень  через органи вищого рівня або 10,4  відсотків  від  загальної кількості  звернень.

Серед питань, що  турбували  громадян району, основними  були:

  • виплата допомоги по догляду за дитиною до 3-х років - 20, або 7,6 відсотка від загальної кількості звернень;
  • інші питання 153, або 58,8 відсотків від загальної кількості звернень.

Усно до управління  звернулося 211 осіб, в тому числі :

На особистий прийом звернулося –  91 особа.

На « Пряму лінію » звернулося  49 осіб, так як і  у минулому році,

на виїзних прийомах керівництва звернулося – 71 особа, що на 8 звернень менше, ніж у минулому році.

Протягом звітного періоду було проведено 12 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто питання стану роботи із  зверненнями громадян в управлінні за І квартал 2016 року, І півріччя 2016 року та за 2016 рік, стан роботи зі  ЗМІ, стан виконання доручень начальника управління за окремими зверненнями.

В засобах масової інформації оприлюднені графіки особистого та  виїзного прийомів  громадян керівництвом управління, та аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян  за І квартал 2016 року ,                І півріччя 2016 року та за 2016 рік.

Основними причинами надходження звернень продовжують залишатися питання недостатнього фінансування соціальних програм та забезпечення спец транспортом, санаторно - курортним лікуванням, незгода заявників з розмірами діючих соціальних виплат та рішеннями Конституційного суду України.

Hello-Site.ru. Бесплатный конструктор сайтов.