ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом начальника
управління праці та соціального захисту населення Олександрівської райдержадміністрації
від 25.12.2009 року
№ 61
Стандарт
надання адміністративної послуги
Видача
пільгових посвідчень
Зміст стандарту |
Опис стандарту |
Нормативно-правові
акти, що стосуються надання послуги |
Закон України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального
захисту”. Закон України „Про основні засади соціального захисту ветеранів
праці та інших громадян похилого віку в Україні”. |
Перелік
категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення |
Інваліди
війни, учасники війни, члени сімей померлих, ветерани праці |
Перелік
документів, необхідних для надання послуги |
Перелік
встановлений законодавством |
Склад і
послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання
послуги |
Після
отримання необхідного пакету документів виписується посвідчення |
Строк
надання послуги, а також строк здійснення дій, прийняття рішень у процесі
надання послуги |
З моменту
звернення з необхідними документами |
Перелік
підстав для відмови у наданні послуги |
Не
відповідає категорії |
Опис
результату, який повинен отримати одержувач |
Виписане
посвідчення |
Платність
або безплатність надання послуги та розмір плати, якщо вона передбачена |
Безоплатно
|
Вимоги до
посадових осіб, які безпосередньо надають послуги та їх кваліфікація |
Вища економічна або юридична освіта за
освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи на державній службі не менше 3 років або
у інших сферах не менше 5 років |
Місце
надання послуги з урахуванням транспортної та пішохідної доступності |
Управління
праці та соціального захисту населення Коростишівської райдержадміністрації 84000, смт. Олександрівка, пл.. Жовтнева, 1, |
Режим
роботи органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання
бланків запитів про надання послуги та їх реєстрації |
Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну
допомогу з питань, пов’язаних з наданням послуги за контактним телефоном
5-29-37 |
Черговість
надання послуги у випадку перевищення попиту на послугу над можливістю її
надання без очікувань, у тому числі терміни і умови очікування надання
послуги |
Позачергово
|
Вимоги до
інформаційного забезпечення надання одержувача при зверненні за одержанням та
у ході надання послуги |
При видачі
дублікату посвідчення громадянин звертається до ЗМІ |
Особливості
надання послуги особам похилого віку та інвалідам |
Позачергово
|
Порядок
подачі, реєстрації і розгляду скарг за недотримання стандарту |
Скарги
розглядаються в місячний термін з дня реєстрації |
Порядок
виправлення можливих недоліків наданої послуги і відшкодування збитків
одержувачу |
Відшкодування одержувачеві адміністративної послуги збитків не
передбачено |