Зміст стандарту
|
Опис стандарту
|
Нормативно правові акти, що стосуються надання послуги
|
Глава ІІ Кодексу законів про працю;
Закон України від 01.07.93 № 3356-12 „Про колективні договори та угоди”
Постанова Кабінету Міністрів від 05.04.94 № 225 „Про порядок повідомної
реєстрації галузевих і регіональних угод, колективних договорів”.
|
Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення
|
Підприємства, установи та організації району, з ознакою юридичної
особи.
|
Перелік документів, необхідних для надання послуги
|
Для надання адміністративної послуги подається до управління проект
колективного договору
|
Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис
етапів надання послуги
|
Послуга вважається здійсненою після державної реєстрації колективних
договорів, додатків і змін до них.
|
Строк надання послуги, а також строк здійснення дій, прийняття рішень у
процесі надання послуги
|
Термін надання послуги 10 днів з моменту подачі колективного договору,
додатків і змін до них
|
Перелік підстав для відмови у наданні послуги
|
Для відмови у наданні послуги немає.
|
Опис результату, який повинен отримати одержувач
|
Державна реєстрація договору, додатків і змін до них.
|
Платність або безоплатність надання послуги та розмір плати, якщо вона
передбачена
|
Дана
послуга надається безоплатно.
|
Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо надають послуги та їх
кваліфікація
|
Вимоги
встановлені законодавством України про державну службу;
нормативно – правові акти райдержадміністрації;
положення про управління
|
Місце надання послуги з урахуванням транспортної та пішохідної
доступності
|
Управління праці та соціального захисту населення Коростишівської
райдержадміністрації
|
Режим роботи органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі
можливість одержання бланків запитів про надання послуги та їх реєстрації
|
Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну
допомогу з питань, пов’язаних з наданням послуги за контактним телефоном
2-19-45
Прийом документів, необхідних для надання послуги здійснюється:
з 8.30 до 13.00 та з 14.00 до 17.30
|
Черговість надання послуги у випадку перевищення попиту на послугу над
можливістю її надання без очікувань, у тому числі терміни і умови
очікування надання послуги
|
Послуга надається в порядку надходження договорів за датами їх
реєстрації, у терміни, визначені законодавством.
|
Вимоги до інформаційного забезпечення надання одержувача при зверненні
за одержанням та у ході надання послуги
|
Інформація про цей Стандарт та про надання адміністративної послуги
надається одержувачі безкоштовним шляхом: за контактним телефоном 21945
|
Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам
|
Під час надання адміністративної послуги поділ одержувачів на категорії
не передбачається.
|
Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту
|
Скарга
на недотримання Стандарту може адресуватись до управління праці та
соціального захисту населення райдержадміністрації і розглядається в
терміни згідно з чинним законодавством. Скарга надсилається поштою на
адресу:
84000, смт. Олександрівка, пл.. Жовтнева, 1, каб. № 2
|
Порядок виправлення можливих недоліків наданої послуги і відшкодування
збитків одержувачу
|
Відшкодування
одержувачеві адміністративної послуги збитків не передбачено.
|