ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом начальника
управління праці та соціального захисту населення Олександрівської райдержадміністрації
від 25.12.2009 року
№ 61
Стандарт
надання адміністративної послуги
Встановлення статусу учасника війни особам, які народились до 31.12.1932
року і з поважних причин не мають можливості подати документи, що підтверджують
факт роботи під час війни 1941-1945 років.
Зміст стандарту |
Опис стандарту |
Нормативно правові акти, що стосуються надання послуги |
Закон України „Про статус ветеранів війни, гарантій їх соціального
захисту”, |
Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення |
Особи похилого віку, які народились до 31.12.1932 року, та які з поважних
причин не мають можливості подати необхідні документи для підтвердження
послуги. |
Перелік документів, необхідних для надання послуги |
Для отримання адміністративної послуги до управління праці та соціального
захисту населення подаються такі документи: |
Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис
етапів надання послуги |
Документи для надання послуги розглядаються на засіданні комісії для
розгляду питань, пов’язаних із встановлення статусу ветерана війни при райдержадміністрації. |
Строк надання послуги, а також строк здійснення дій, прийняття рішень у
процесі надання послуги |
Документи, для надання послуги, розглядаються комісією протягом десяти
днів з дня подання заяви. |
Перелік підстав для відмови у наданні послуги |
Підставою для відмови послуги є відсутність факту роботи під час війни
1941-1945 роки. |
Опис результату, який повинен отримати одержувач |
Рішення про надання чи відмову статусу надається на протязі одного
місяця. |
Платність або безоплатність надання послуги та розмір плати, якщо вона
передбачена |
Послуги
надаються безоплатно |
Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо надають послуги та їх
кваліфікація |
Вимоги встановлені законодавством України про державну службу, нормативно
– правовими актами райдержадміністрації та положенням про Управління . |
Місце надання послуги з урахуванням транспортної та пішохідної
доступності |
Документи, необхідні для надання адміністративної послуги, подаються за
адресою управління праці та соціального захисту населення: |
Режим роботи органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість
одержання бланків запитів про надання послуги та їх реєстрації |
Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну
допомогу з питань, пов’язаних з наданням послуги за контактним телефоном
5-29-39 . |
Черговість надання послуги у випадку перевищення попиту на послугу над
можливістю її надання без очікувань, у тому числі терміни і умови очікування
надання послуги |
Послуга надається в порядку надходження заяви до комісії, який
визначається за датами їх реєстрації, або одночасно після закінчення строку
їх приймання та відповідних документів у терміни, визначені законодавством. |
Вимоги до інформаційного забезпечення надання одержувача при зверненні за
одержанням та у ході надання послуги |
Інформація про цей Стандарт та про надання адміністративної послуги надається
одержувачі безкоштовним шляхом. |
Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам |
Під час надання адміністративної послуги поділ одержувачів на категорії
не передбачається. |
Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту |
Скарга на недотримання Стандарту може адресуватись до управління праці та
соціального захисту населення райдержадміністрації і розглядається в терміни
згідно з чинним законодавством. |
Порядок виправлення можливих недоліків наданої послуги і відшкодування
збитків одержувачу |
Відшкодування одержувачеві адміністративної послуги збитків не
передбачено. |