ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом начальника
управління праці та соціального захисту населення Олександрівської райдержадміністрації
від 25.12.2009 року
№ 61
Стандарт
надання адміністративної послуги
Призначення усіх видів державної соціальної допомоги
Зміст стандарту |
Опис стандарту |
Нормативно правові акти, що стосуються надання послуги |
Закон України від 22 березня 2001 року |
Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення |
На отримання послуги мають право: |
Перелік документів, необхідних для надання послуги |
Для надання адміністративної послуги ло управління праці та соціального
захисту населення подаються такі документи: |
Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис
етапів надання послуги |
Документи, необхідні для призначення адміністративної послуги, подаються
особою, яка претендує на послугу. |
Строк надання послуги, а також строк здійснення дій, прийняття рішень у
процесі надання послуги |
Подані документи для надання адміністративної послуги, розглядаються
протягом десяти днів з дня подання заяви. |
Перелік підстав для відмови у наданні послуги |
Підставою для відмови у наданні адміністративної послуги може бути: |
Опис результату, який повинен отримати одержувач |
Про призначення послуги, чи про відмову в її призначенні із зазначеними
причинами відмови та порядку оскарження цього рішення , заявникові видається
чи надсилається письмове повідомлення, яке засвідчується підписом посадової
особи, та скріплюється печаткою, протягом п’яти днів після прийняття
відповідного рішення. |
Платність або безоплатність надання послуги та розмір плати, якщо вона
передбачена |
Дана послуга надається безоплатно. |
Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо надають послуги та їх
кваліфікація |
Вимоги встановлені законодавством України про державну службу; |
Місце надання послуги з урахуванням транспортної та пішохідної
доступності |
Документи, необхідні для надання послуги, подаються за адресою
управління: |
Режим роботи органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість
одержання бланків запитів про надання послуги та їх реєстрації |
Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну
допомогу з питань, пов’язаних з наданням послуги за контактним телефоном
5-29-36 |
Черговість надання послуги у випадку перевищення попиту на послугу над
можливістю її надання без очікувань, у тому числі терміни і умови очікування
надання послуги |
Послуга надається в порядку надходження коштів, які визначаються за
датами їх реєстрації у терміни, визначені законодавством. |
Вимоги до інформаційного забезпечення надання одержувача при зверненні за
одержанням та у ході надання послуги |
Інформація про цей Стандарт та про надання адміністративної послуги
надається одержувачі безкоштовним шляхом: |
Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам |
Під час надання адміністративної послуги поділ одержувачів на категорії
не передбачається. |
Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту |
Скарга на недотримання Стандарту може адресуватись до управління праці та
соціального захисту населення райдержадміністрації і розглядається в терміни
згідно з чинним законодавством. Скарга надсилається поштою на адресу
управління: |
Порядок виправлення можливих недоліків наданої послуги і відшкодування
збитків одержувачу |
Відшкодування одержувачеві адміністративної послуги збитків не
передбачено. |