[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Admin  
Форум » Допомоги, субсидії та компенсації » Загальні питання » Привіт
Привіт
ГостьДата: П`ятниця, 08 Лютого 2013, 14:04 | Сообщение # 1
Группа: Гости





Добрий день! Підкажіть, будь-ласка, при влаштуванні дитини-інваліда у держзаклад на неповне держ.забезпечення в УПСЗН був направлений лист з проханням припинити соц.виплати матері. Чи мало право УПСЗН в цьому випадку відміняти соц.допомогу дитині по інвалідності? Дитина-інвалід вже 2 роки допомогу не отримує. Як відновити виплати? Хто мав контролювати дане питання орган опіки та піклування чи заклад, в який влаштовано дитину?
 
AdminДата: Неділя, 17 Лютого 2013, 20:23 | Сообщение # 2
Император
Группа: Администраторы
Сообщений: 385
Репутация: 10
Статус: Offline
Лист закладу - це є підставою для припинення виплати. УПСЗН поступило правильно, відповідно до законодавства. Справа отимувача повинна була переда у заклад, де і нараховується допомога. Від типу закладу допомога може платитися не вповному розмірі, а частина. Контроль за питанням залишається за всіма учасниками процесу.

Цитата (Гость)
Дитина-інвалід вже 2 роки допомогу не отримує.


Тут два варіанти.
1. Дитина знаходиться на повному державному утриманні.
2. Треба звернутися до закладу за роз'ясненням.
 
Форум » Допомоги, субсидії та компенсації » Загальні питання » Привіт
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Hello-Site.ru. Бесплатный конструктор сайтов.